فرم بیزینس

حتما قبل از تکمیل فرم، به موارد زیر دقت فرمایید:

  1. به علت ارسال بالای فرمهای ارزیابی، ممکن است پاسخگویی زمان بر باشد؛ لطفا صبور باشید. و یا جهت ارتباط سریع تر، به قسمت رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.
  2. در این فرم هر چه قدر اطلاعات دقیق تر و کامل تر باشد، نتیجه بررسی و انتخاب بهترین روش مهاجرت توسط وکیل مهاجرت، دقیق تر خواهد بود؛ پس در صورت امکان، با صبر و حوصله و دقت کافی، تمامی گزینه ها را تکمیل کنید.
  3. اگر قبل از تکمیل این فرم، رزرو وقت مشاوره انجام داده اید، در قسمت “توضیحات” انتهای فرم به این مورد اشاره کنید.
  4. بررسی شرایط مهاجرت و انتخاب صحیح راه مهاجرت، ارتباط مستقیم با میزان تمکن مالی شما دارد. در صورتی که میزان تمکن مالی خود را به درستی بیان نکنید، درک درستی از پیشنهاد برنامه مهاجرتی به شما را نداریم.
  5. اگر اختراعی دارید یا ایده ای برای سرمایه گذاری دارید یا اگر تمایل دارید از طریق راه اندازی یک استارتاپ اقامت دائم کسب کنید، حتما فرم ارزیابی استارتاپ ویزا را نیز، تکمیل نمائید.
  6. همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص چگونگی مهاجرت از طریق استارتاپ به صفحه استارتاپ ویزای کانادا مراجعه نمایید
  7. طبق قوانین دولت کانادا، که وکیل رسمی مهاجرت به آن متعهد است، تمامی اطلاعات وارد شده توسط شما در این فرم محرمانه تلقی شده، فقط جهت آنالیز امکان مهاجرت، مورد بررسی قرار می گیرد و در اختیار شرکت، سازمان یا فرد دیگری قرار نخواهد گرفت.